Reniferki

Dziś będzie o reniferach. Do ich zrobienia użyłam korków od wina, fistaszków, oraz kilku rodzajów gałązek. Do zrobienia oczu i nosa użyła...


Dziś będzie o reniferach. Do ich zrobienia użyłam korków od wina, fistaszków, oraz kilku rodzajów gałązek. Do zrobienia oczu i nosa użyłam części z gałązek modrzewiowych. Nogi mogą być wykonane z dowolnych patyczków, natomiast na poroże szukałam końcówek gałązek o takim kształcie by poroże wyglądało ładnie i efektownie. 


 Do korków należy przykleić (wszystko klejem na gorąco) najpierw nogi, później głowę z fistaszka. Na koniec dekoracja głowy - poroże, oczy i nos. Moje reniferki mają nosy pomalowane na czerwono farbą plakatową. Na oczy i nos można też użyć kolorowych koralików.
Jeden renifer jest większy od pozostałych, zamiast fistaszka do zrobienia głowy użyłam drugiego korka. I w ten sposób wyszedł renifer - tata.



Może spodoba ci się też...

0 komentarze

Flickr Images