Wybielane szyszki

Część zebranych przeze mnie szyszek zamiast ładnego brązowego koloru miało dziwną barwę. Postanowiłam zmienić ich kolor. Można pomalować, np...

Część zebranych przeze mnie szyszek zamiast ładnego brązowego koloru miało dziwną barwę. Postanowiłam zmienić ich kolor. Można pomalować, np.: farba w sprayu. Dziś postanowiłam je wybielić przy użyciu wybielacza. Po napełnieniu pojemnika szyszkami zalałam je ACE zmieszanego z wodą.
Po 2 godzinach namaczania kolor mi odpowiadał. Wylałam szyszki do wanny i dokładnie je wypłukałam. Szyszki w kąpieli chlorowej się pozamykały więc podsuszyłam je na grzejniku by się otworzyły. Poniżej można podziwiać efekty. Na zdjęciu szyszki sosnowe i modrzewiowe.
Będę ich używać jako element stroików a część umieściłam w szklanym naczyniu - jako ozdobę.



Może spodoba ci się też...

0 komentarze

Flickr Images