Wianek z szyszek na styropianowym kole - początek sezonu adwentowego

 Podczas jesiennych spacerów nazbierałam różnych szyszek, poukładałam je sobie według rodzaju /rozmiaru i podsuszyłam w skrzyneczkach. P...



 Podczas jesiennych spacerów nazbierałam różnych szyszek, poukładałam je sobie według rodzaju /rozmiaru i podsuszyłam w skrzyneczkach. Postanowiłam, że przez cały adwent będę robić coś z tego...a efekty prac zamieszczę na blogu.


Dziś wianek z szyszek na styropianowym kole. Do styropianowego koła poprzyklejałam klejem na gorąco szyszki. W trakcie pracy żałowałam, że nie pomalowałam czymś tego białego koła (albo nie okleiłam), bo niestety mimo moich wielkich starań miejscami je widać.
Dodałam do całości suszony kwiat lotosu kupiony w sklepie florystycznym. Widziałam podobny wianek w sklepie za około 50zł - mój kosztował mniej niż 5.  Myślałam jeszcze o dodaniu kokardki z kraciastej wstążki, ale po dodaniu świeczki efekt spodobał mi się na tyle, że zostawiłam tak jak jest.
Zapewne tuż przed świętami dodam akcent bombkowy i coś z igliwiem, póki co mój stół zdobi sama natura.





Może spodoba ci się też...

0 komentarze

Flickr Images